Jeg vil medgive, at der har været enkelte sager, som jeg synes har været håndteret uheldigt og grænseoverskridende, og hvor en undskyldning ville være på sin plads.
Det er menneskeligt at fejle - selv for en chef. Vi i ledelsen - også Dollar - har altid gjort en dyd ud af, at folk, der var færdige i huzet, kom godt videre. Hvor de har valgt selv at gå hen efterfølgende, kan vi ikke tage ansvar for.
Der er som regel mindst to sider i en sag, og mange af de, der har medvirket i tilsviningen af Dollar i medierne, tilhører den gruppe, der ikke har forstået organisationen i huzet - eller de har bare trods flere forsøg været kropumulige at samarbejde med.
Det mest groteske i hele den tilsvining, der har kørt, er, at bestyrelsen ikke har nævnt et eneste ord om, at sagen skulle have noget at gøre med håndtering af frivillige eller arbejdsmiljø.
God arbejdsplads og fantastisk engagement
Jeg har nu været ansat i Musikhuzet i over 10 år, og det har været en af de bedste arbejdspladser, jeg har haft, og Dollar har været en af de bedste chefer, jeg har haft.
Bevares, tonen har været lidt hård i perioder, når der var stress på op til vigtige deadlines, og hold fast hvor kunne Dollar være irriterende med sine utallige daglige telefonopkald om forholdsvis ligegyldige småting, som han som en anden kontrol-freak prøvede at detailstyre og bare kunne have skrevet en mail om.
Men han havde et fantastisk engagement i sit arbejde med at lave fede arrangementer for publikum, og der buldrede han afsted med flere hundrede kilometer i timen 24/7, så alle omkring ham næsten mistede pusten.
'Sagen'
Da han blev suspenderet, så tænkte jeg først, at bestyrelsen måtte have noget virkelig slemt på ham, når de traf så hård en beslutning.