Det hele startede for fire år siden med Basta Pizza i Sandvig Havn. Det blev en bimlende succes, og nu fortsætter iværksætterparret livet som restauratører i Sandvig. I babyselen sover to måneder gamle Remi fra det hele. Foto: Anette Vestergaard
Fra havnen til Sandlinien
De fleste kender parret fra deres karakteristiske Basta Pizza-foodtruck, der i to sæsoner trak lange køer på havnen i Sandvig. Succesen var overvældende – i højsæsonen langede de over 300 pizzaer over disken om dagen.
Da kommunen valgte ikke at forny deres kontrakt på havnepladsen, fandt de et midlertidigt hjem hos Pension Lindesdal, før muligheden for at overtage Sandlinien bød sig.