Jeg er begejstret - efter 10 ugers "slæben og slid" med regeringsforgandlinger lykkedes det endelig at få en rød regering, bestående af Socialdemokratiet Socialistisk Folkeparti, Det Radikale Venstre og Moderaterne.
De af jer, der ved, at jeg er rød, forstår, at det en glædens dag. Måske kan vi stadigvæk favne bredt ud i mangfoldighedens mange farver.