Gratis tandlæge kan blive 'et kæmpe problem' for Bornholm

Gratis tandlæge kan blive 'et kæmpe problem' for Bornholm
Steffen Lauritzen er formand for Tandlægeforeningen i Region Hovedstaden. Privatfoto
SUNDHED | 3. JUN • 19:00
SUNDHED | 3. JUN • 19:00

Det lyder herligt med gratis tandpleje, men det kan ende med at trække arbejdskraft væk fra yderområderne. – Det er ligegyldigt, hvem der betaler regningen, hvis du ikke kan få hjælp, lyder det fra lokalformand i Tandlægeforeningen.

Den nye regering, som blev præsenteret onsdag, vil afsætte et milliardbeløb til at indføre gratis ta...

Følg debatten på facebook!
NU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTENNU ADVARER MARGERITTEN
FÅ ABONNEMENT