"Vi måtte gi dem et ultimatum; fik vi ej vores nøgler retur kom der nye cylinder i dørene og regningen blev sendt til DC. Tror der gik 2-3 måneder, før vi fik nøglerne. Er mere end lykkelig over, at vi ikke er i DC længere."
Hertil svarer en person ved navn James på vegne af Dancenter, at han skal sende en såkaldt DM, hvilket er en forkortelse for en direct message – på dansk en direkte besked:
"Vi er kede af at høre om din oplevelse med Dancenter. Det er bekymrende, at dine henvendelser ikke blev besvaret, og at der opstod sådanne problemer med at få nøglerne tilbage. Venligst DM dine registrerede kontakt- og ejendomsoplysninger, og vi vil sikre, at din feedback bliver videregivet til det relevante team hos Dancenter, så de kan undersøge, hvad der gik galt, og tage skridt til at forbedre servicen i fremtiden".
Oversat fra Google
Også Kim Kofoed byder ind med en tilkendegivelse af, at han har oplevet det samme forløb: