En 40-årig mand fra Aakirkeby er blevet sigtet for at køre bil under påvirkning af amfetamin.
Han blev standset i Jernbanegade i Aakirkeby fredag kort før midnat
Manden blev anholdt og kørt til Bornholms Hospital for at få taget en blodprøve, fortæller Bornholms Politi.