Hund aflivet efter bid

NOTITS | KRIMI | 22. JUN • 11:21
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | 22. JUN • 11:21

Søndag klokken 15.48 fik Bornholms Politi en anmeldelse fra en kvinde, som var blevet bidt af en løs hund.

Det skete, mens hun cyklede på Borrelyngvej på Nordvestbornholm.

Politiet sendte en patrulje til stedet, hvor hundens 53-årige ejer blev sigtet for overtrædelse af hundeloven samt overtrædelse af et tidligere udstedt påbud om at holde hunden på egen grund.

Ejeren fik efterfølgende hunden aflivet, fortæller politiet.



INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT