Det oplyser vagthavende ved politiet.
– Der er nogen, der har siddet og muntret sig med at smadre flasker der, og det er jo ikke særlig hensigtsmæssigt, hvis der er børn eller andre, der godt kan lide at lege på den her legeplads, siger han.
– Så vi har foreløbig registreret det som en hændelse, og så skal vi have kigget nærmere på, om der eventuelt er noget overvågning eller lignende derudefra.
Politiet har også kontaktet Vej & Park for at sikre, at der bliver ryddet op, så der ikke er nogen, der kommer til skade.