Høj musik generer naboer

NOTITS | KRIMI | 22. JUN • 11:11
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | 22. JUN • 11:11

Vi har nået den tid på året, hvor der er mange anmeldelser om musik til ulempe.

Klokken 01.44 natten til lørdag blev der spillet høj musik fra legepladsen på Fælledvej i Hasle. En patrulje kørte til stedet og fik slukket for musikken.

Natten til søndag klokken 02.27 var det fra en adresse i Hasle, der blev spillet så høj musik, at det var til gene for de omkringboende. En patrulje fik kontakt til en 30-årig mand, som holdt fest. Han blev bedt om at holde lydniveauet nede.



INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT