Manglende sele koster dyrt

NOTITS | KRIMI | 22. JUN • 11:04
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | 22. JUN • 11:04

Fem biler blev målt til at køre for hurtigt, da politiets fotobil fredag foretog hastighedsmålinger på Birgersvej i Aakirkeby.

Natten til søndag fik to unge mænd fra Rønne på henholdsvis 18 år og 19 år hver en bøde på 1.500 kroner for at køre bil uden brug af sikkerhedssele.

En 30-årig kvinde fik søndag aften en bøde på 1.000 kroner for at køre bil uden at have nærlyset tændt, og samme aften fik en cyklist en bøde på 700 kroner for at køre uden lys på i Rønne, fortæller politiet.



INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT