Natten til søndag fik to unge mænd fra Rønne på henholdsvis 18 år og 19 år hver en bøde på 1.500 kroner for at køre bil uden brug af sikkerhedssele.
En 30-årig kvinde fik søndag aften en bøde på 1.000 kroner for at køre bil uden at have nærlyset tændt, og samme aften fik en cyklist en bøde på 700 kroner for at køre uden lys på i Rønne, fortæller politiet.