Og ja, det er naturligvis tirsdag den 23. juni, arrangementet finder sted.
Klokken cirka 19.50 vil der være fakkeloptog med børn fra Nørrekås Café, mens det er det bornholmske folketingsmedlem for Venstre, Peter Juel-Jensen, der holder båltalen, efter ”Midsommervisen” er blevet afsunget.
På bålpladsen vil der være salg af øl, most og vand fra borgerforeningens eventvogn, som også kan byde på brændte mandler og chips.
Der vil være enkelte stole, men det kan være klogt at medbringe stol selv, hvis man vil være sikker på at komme ned at sidde.