I er ikke særlig mange i betragtning af, at I sælger til så mange lande?
– Nej, og derfor er det også så vigtigt, at vi har nogle forretningsgange, der er effektive. Forleden havde vi en begejstret sælger, som sagde til, mig: "Er du klar over, at jeg både har haft møde i Finland, Tyrkiet og Canada på samme dag!?". Jeg sagde, at det kan da ikke lade sig gøre, men han svarede, at det kan det jo godt, hvis man for eksempel laver Teams-møder, altså over nettet. Og det er jo supereffektivt, og det samme gælder generelt for de sociale medier.
– Samtidig er det også billigere, og til forskel fra for to år siden, oplever vi, at mange kunder faktisk hellere tager et møde over Teams, for det er også lettere for dem lige at tænde for computeren en halv time, frem for at skulle booke et mødelokale, servere kaffe og så videre. Der er noget vundet både for os som leverandører og for vores kunder, og vi lykkes faktisk med at få nye kunder i lande, som vi endnu ikke har besøgt. Det, synes jeg også, er helt fascinerende, siger Michael Jørgen Bladt.
Hvordan tænker du, jeres fremtid ser ud?