De fleste af de stillinger har netop været som filialdirektør, men Bornholm skiller sig lidt ud fra, hvordan det ellers er at drive en bank.
– Det er væsentligt mere lokalt, hvor vi på mange måder kender hinanden på kryds og tværs. Det er en nok den mest markante forskel på at være i hovedstadsområdet, siger Jimmi Johannesen.
Han har også en klar tanke på, hvad det er, han bringer ind i jobbet på torvet i Rønne.
– Det, der altid er vigtigt, er at give en god kundeoplevelse. Det er det, jeg brænder for. Det sker igennem den daglige rådgivning til kunderne, men vi skal også gerne tage en proaktiv tilgang, hvor vi ud fra en proaktiv tilgang vil hjælpe vores kunderne via vores ekspertise til at træffe de rigtige økonomiske beslutninger, der passer til, hvor de er i livet. Det vil jeg gerne arbejde videre på, fortæller han og fortsætter:
– Og den digitale verden udvikler sig jo også meget. Det er en spændende udvikling, hvor en styrkelse af brugeroplevelsen på vores digitale platform skal opleves som en hurtigt og sikker måde. Vi oplever jo også, at folk gerne vil kunne klare det gennem selvbetjening, da det er bekvemt og behageligt, samtidig med at der er også større forventninger til de digitale platforme.