(I pkt. 4 står der, at kontrakten omfatter Renovatørens levering af opsamlingsmateriel til helårshusstande, sommerhusstande, virksomheder og affaldsøer efter Bofas nærmere bestilling – samt indsamling af affald fra de nævnte steder).
• 5.2.1: Såfremt det fremgår af afsnit 5 i Bilag 3 – Tilbudsdokument, kan der ske en senere opstart af den af Renovatørens designede affaldsindsamlingsordning, sådan at Renovatørens affaldsindsamling i en periode fra igangsætningen af indsamlingsydelserne (...) sker under anvendelse af andet opsamlingsmateriel, indsamlingsmateriel og/eller andre indsamlingskøretøjer (...).
Perioden kan maksimalt være 14 måneder fra tidspunktet for Renovatørens underskrift af kontrakten, inkl. eventuel indfasning (...).
Bofa kan forlange, at Renovatøren dokumenterer sin bestilling af nødvendigt indsamlingsmateriel og -køretøjer i umiddelbar forlængelse af kontraktens underskrift.