Nytilflyttet designer: 'Vi bliver jo snydt, så det driver'
Ugens brevkassespørgsmål handler denne gang om computerproblemer. Omhu ved læsning anbefales.
Jeg vil tarte med at undkylde kriften, men min -tat er gået i tykker.
Hvor er det dejligt med den nykabende brevkae i avien. Bornholm Tidende har avnet den lag længe. Det giver læerne mulighed for at tille pørgmål og få var.
Jeg er deigner og er lige flyttet til øndergade i Hale. Jeg går meget op i ordentligt og brugervenligt deign, å derfor har jeg købt den plinternye Mac.
“Du kal altid pille mart, min kat” iger min kone, men hun er ogå fra Olker.
Den kotede det dobbelte af alle andre computere, men den er ogå en fantatik makine. Der er bare et lille problem med tataturet. Jeg har nakket med butikken, og de iger, at jeg kal prøve at pute lidt på knapperne, men jeg yne ikke det virker. Jeg er eller meget glad for min Mac, og om deigner er det jo mit arbejdredkab. Jeg bliver ærlig talt en mule ur, eller måke godt gammeldag ur i kralden, når de påtår, at det er min egen kyld.
Hvad yne du jeg kal gøre?
Nå, u atte de ade tat ig oe fat. U ka jeg heller ikke krive. Det er meget vært, år der u magler to bogtaver. Det giver jo ige meig. For fade i helvede hvor er det irriterede. De eledige computer. U ka de fadme galeme ogå være ligemeget. Tror de virkelig, at kudere bliver ved med at fide ig i det?
Vi bliver jo ydt, å det driver. Og de betaler jo heller ikke kat. Det er ikke å uderligt, at kat magler pege i kae. Apple, MacDoald, og alle de tore multiatioale elkaber. Det er ikke i orde. Ærlig talt. Pegee foer ud af tatkae. Vi går bakerot. Hvad er det der ker med Damark?
Jeg kriver ige, år jeg har købt e y computer.
- Med velig hile de forærmede.
KÆRE ORNÆRMEDE
Det er jo nemt at lave grin med os, der har en Mac-computer. Andre PC-brugere er blot misundelige. Jeg ved udemærket, hvordan det er. Jeg har selv en lækker bærbar Mac, som jeg elsker at blære mig med. Heldigvis er der kun en enkelt tast på mit tastatur, som ikke ungerer - og det er gudskelov et bogstav, som jeg sjældent bruger. Men det er andme rustrerende. Jeg har bedt cheredaktør Kristoer om en ny computer, men han er uldstændig ligeglad, og mener at jeg må lære at udtrykke mig uden (det dersens bogstav jeg ikke kan skrive). Det øles orkert. Sådan noget is!
Og heldigvis går der også lang ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttid mellem mitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt sætttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttter sig astttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.
Jeg holder lige en lille pause, detttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt plejer at hjælpe.
Måske skal du okusere på, at de resterende taster ungerer int.
Du kunne også overveje at lytte ra Søndergade til ælledvej.
Med venlig hilsen
Lars Holmsted
NYT JOB
OM BORNHOLMS TIDENDE
LÆS AVISEN DIGITALT
Læs avisen på din computer
Download app til Apple
Download app til Android
Ansvarshavende chefredaktør: Kristoffer Gravgaard.
Bornholms Tidende, Nørregade 11-19, 3700 Rønne.
Hovednummer: 56903000. Redaktion: 56903081. CVR nr: 35244115
© Bornholms Tidende Tekst, grafik, billeder, video, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. Bornholms Tidende forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indhold med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11b og DSM-direktivets artikel 4".
Generelle handelsbetingelser | Cookie- og Privatlivspolitik | Cookiedeklaration