Ligemeget: Jeg synes personligt, at det giver rigtig god tilværelsesforståelse, og en krystalklar levesætning. Jeg har mistet mig selv adskillige gange igennem livet – i særdeleshed i ungdomsårene og senere midt i livet , hvor forskellige muligheder bød sig til, men hvor jeg mistede modet og ikke greb chancen.
I skrevne stund går tankerne allerede på langfart til klippe- og solskinsøen Bornholm. Ja, det skal blive skønt med en røget sild a lá “Sol over Gudhjem” på en café i Rønne derude i Østersøen.
Hvor uheldig kan man være? Coronakrisen startede i Danmark i starten af marts. Det blev en særdeles hård og uheldig start her på Bornholm. D. 28 feb. flyttede vi ind i en sparsomt møbleret lejlighed på Slottet i Rønne. Her skulle vi bo i 2 måneder, indtil vi kunne flytte ind i et lille rækkehus
D. 18.marts var min kone så uheldig at snuble i lejligheden. Brækket lårben! Efter 4 dage kom hun hjem fra sygehuset i kørestol.
Nu forestod genoptræning på egen hånd, fordi alle genoptræningshold var lukket ned. Min kone havde et øvelsesskema fra fysioterapeuten at træne efter. Hun var her tre gange for at se, hvordan det stod til, og hun mente, at min kone gjorde gode fremskridt set i forhold til, at hun er 75 år.