Ny kampagne: Nu skal københavnerne komme til øen

NYHED | ABONNENT | 11. SEP 2022 • 10:30

Et nyt samarbejde mellem flere aktører bliver målrettet Københavnsområdet og Nordsjælland de kommende fire uger.

Udsigt til farverige oplevelser. Det er budskabet i en ny kampagne, som gerne skulle gøre Bornholm mere interessant for de der bor i Københavnsområdet og Nordsjælland.

Det er Destination Bornholm der har sat gang i kampagnen, og de har allieret sig med Team Bornholm, Bornholmslinjen og Øresundsbroen for i fællesskab at markedsføre Bornholm i efteråret. Her skal der lokkes med natur i de smukkeste farver, store oplevelser, favorable overnatningstilbud samt billige færge- og brobilletter.

– Vi er meget glade for, at vi sammen med samarbejdspartnerne kan være med til at sikre en stærk profilering af Bornholm i efteråret. I en tid, hvor gæsterne kigger lidt mere på pengene end tidligere, er det vigtigt, at vi er tilstede i markedet. Gæsterne kommer ikke af sig selv, siger Pernille Kofod Lydolph, direktør i Destination Bornholm.

Det gælder om at informere om, at selvom vi lever i en tid, hvor økonomi spiller en større rolle i danskernes forbrugsmønster, så er det rent faktisk meget billigt at rejse til Bornholm, lyder det fra destinationen.