Efter de første to måneder har de to opbygget en kundekreds, der svarer til halvanden mands fuldtidsarbejde, og det er langt mere, end de havde turdet håbe på, da de valgte at tage springet.
– Det har været helt fantastisk. Folk er bare så taknemmelige og glade. De er nærmest lidt bange for, at vi skal flytte igen. De siger allerede sådan noget med, at nu håber de, at vi bliver her, smiler Anita Børglum.
– Det er langt over vores forventning. Vi får mellem to og fem nye kunder hver dag, så jeg tror ikke, at der går særlig lang tid, før vi må begynde at sige nej til folk, og det er jo trist, fortæller Betina Børglum.
Den store søgning på deres ekspertise fortæller først og fremmest en historie om, at der er en stor mangel på fodterapeuter på Bornholm. Selvom det giver en tryghed og en form for garanti for penge på kontoen, så oplever de to også, at flere af de patienter, de får ind, har ventet for længe på behandling, eller måske aldrig har fået lavet det årlige tjek, som er anbefalet for eksempelvis diabetes-patienter, som kommer med en henvisning.
– Når man har ydernummer, er det ret vigtigt, at man har sin faglighed og sin viden i orden, fordi man bruger sin teori rigtig meget til at støtte, vejlede og hjælpe dem, forklarer Anita Børglum videre.