Hvad laver du, når du afløser i Det Gule Hus?
– Det Gule Hus består af sygdomsramte med demens, hvor man virkelig kan give omsorg. Og det betyder alt for mig. Du hjælper dem med det, de ikke har mulighed for selv på grund af deres sygdomme. Det er jo med at give mad og sørge for, at de får noget at drikke. Vask af beboernes tøj og sengelinned, rede senge, opvask, gåture. Jeg er ikke helt endnu startet på at ordne morgenplejen, men jeg bliver så småt integreret og hjulpet til at kunne hjælpe med det.
– Man er brugt, når man kommer hjem. Jeg er rigtig brugt. Jeg skal lige ned i gear igen, fordi du er på hele tiden. Men du er det på den gode måde. Jeg kommer træt hjem, men også glad hjem, og jeg kommer hjem med en god fornemmelse. Og jeg siger ikke nej til at komme op, hvis jeg har mulighed for det, for jeg ved jo, hvor travlt de har. Og de gør et kæmpe arbejde oppe på Det Gule Hus, hvor de gør det rigtig godt. Det er et dejligt sted at være, så jeg er faldet godt til.