Tog den forkerte kombardobus

SYNSPUNKT | DEBAT | Tirsdag 15. august 2023 • 11:00
Af:
Klaus H. Petersen
Oksemyrevejen 2
Svaneke
SYNSPUNKT | DEBAT | Tirsdag 15. august 2023 • 11:00

Er god kundeservice ikke en del af pakken, spørger Klaus H. Petersen.

Opdatering: Skribenten oplyser, at han på grund af rejse til udlandet med tidsforskel havde taget fejl af afgangstidspunktet og var steget på den forkerte bus.

I læserbrevet i Tidende tirsdag den 15. august fremførte jeg mit synspunkt om, at Kombardo Ekspressen ikke leverer den ydelse, som man betaler for.

Såfremt Kombardo Ekspressen fastholder, de kørte en bus om bord på færgen i Ystad klokken 18.30, bedes de præcisere, hvor på færgen bussen holdt, idet jeg tog billeder på hele det nederste vogndæk, efter rampen til færgelejet blev lukket. Der holdt kun en bus fra SN-Busselskab bagerst ved rampen til anden dæk. Jeg henvendte mig til chaufføren, men han afviste samarbejde med Kombardo Ekspressen.

Derudover blev jeg vildledt af den chauffør, som jeg kørte med fra Kastrup til Ystad. Han bad mig om at gå op i bussen i Kastrup, selvom det var en shuttlebus. Han sagde, der kom ikke flere busser til denne afgang.

Er god kundeservice ikke en del af pakken som et selskab, der betjener ruten mellem to danske landsdele skal levere?

Følg debatten på facebook!
FÅ ABONNEMENT