Tog den forkerte kombardobus
Er god kundeservice ikke en del af pakken, spørger Klaus H. Petersen.
Opdatering: Skribenten oplyser, at han på grund af rejse til udlandet med tidsforskel havde taget fejl af afgangstidspunktet og var steget på den forkerte bus.
I læserbrevet i Tidende tirsdag den 15. august fremførte jeg mit synspunkt om, at Kombardo Ekspressen ikke leverer den ydelse, som man betaler for.
Såfremt Kombardo Ekspressen fastholder, de kørte en bus om bord på færgen i Ystad klokken 18.30, bedes de præcisere, hvor på færgen bussen holdt, idet jeg tog billeder på hele det nederste vogndæk, efter rampen til færgelejet blev lukket. Der holdt kun en bus fra SN-Busselskab bagerst ved rampen til anden dæk. Jeg henvendte mig til chaufføren, men han afviste samarbejde med Kombardo Ekspressen.
Derudover blev jeg vildledt af den chauffør, som jeg kørte med fra Kastrup til Ystad. Han bad mig om at gå op i bussen i Kastrup, selvom det var en shuttlebus. Han sagde, der kom ikke flere busser til denne afgang.
Er god kundeservice ikke en del af pakken som et selskab, der betjener ruten mellem to danske landsdele skal levere?
Folkeskolen er det vigtigste

NYT JOB
MEST LÆSTE
Naturen og dem, der gør noget

Ejn sæksara
Et sæt bestående af en stor snaps og et lille glas øl. Betegnelsen kommer af, at det kostede seks øre.
OM BORNHOLMS TIDENDE
LÆS AVISEN DIGITALT
Læs avisen på din computer
Download app til Apple
Download app til Android
Ansvarshavende chefredaktør: Kristoffer Gravgaard.
Bornholms Tidende, Nørregade 11-19, 3700 Rønne.
Hovednummer: 56903000. Redaktion: 56903081. CVR nr: 35244115
© Bornholms Tidende Tekst, grafik, billeder, video, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. Bornholms Tidende forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indhold med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11b og DSM-direktivets artikel 4".
Generelle handelsbetingelser | Cookie- og Privatlivspolitik | Cookiedeklaration