Jeg kontaktede en ansat og efterspurgte mulighed for at få skyllet bilen, men fik oplyst, at den mulighed ikke var til stede.
Vedkommende oplyste også, at fænomenet desværre opstod i kombination af vind og turbinerne under vending i havnen.
Jeg kørte til Virum og fik bilen vasket i en vaskehal. Udgift 89 kroner, som jeg efterfølgende bad om at få refunderet.
Service?
Men nej, jeg fik afslag med blandt andet den begrundelse, at de på grund af færgens konstruktion ikke kan garantere, at der ikke kommer skumsprøjt.