Men nej, jeg fik afslag med blandt andet den begrundelse, at de på grund af færgens konstruktion ikke kan garantere, at der ikke kommer skumsprøjt.
Nu var det ikke skumsprøjt - det har jeg tidligere oplevet i stævnen - men en total oversaltning.
I svaret, som jeg fik, står der desuden, at det er normal praksis, at de forreste biler overspules ved ankomst.