Hvordan kan det være, at du valgte den her vej?
– Da jeg gik i folkeskolen, sagde min klasselærer til mig, at hun synes jeg skulle blive sygeplejerske. Der sagde jeg så til hende, at det tror jeg ikke, jeg skal, for jeg kan ikke lide at stikke i folk. Men selvfølgelig skulle jeg have noget med mennesker at gøre, for jeg har altid været meget udadvendt, og er det stadig.
– Jeg elsker at snakke med folk, og da jeg så startede som kassedame i Kvickly i Nexø, så var der også mange mennesker i løbet af sådan et par timer der. Så tænkte jeg 'hvorfor ikke?', og så er det bare blevet det, og det er det, vi holder fast i nu.