– Ja, det er tæt på. Der var lige én forbi her, hun sagde, at hun har boet her i 32 år, og hun kunne tydeligt huske, da jeg startede.
– Det er jo stort set alle, jeg kender, og det er med kram, hver gang man kommer og ser hinanden. Jeg synes, det er det fede ved at være i sådan en lille by. Det er det, der måske holder en oppe, at man kender hinanden. Jeg tror, det er sjovere at arbejde i Brugsen her, end det er ovre i Københavnsområdet.
– Kunderne kender også hele min familie nu. Jeg er så også gift med chefen, og vi har fået to dejlige børn, og den ene arbejder her, og den anden arbejder ovre i Jysk i Hedehusene, men alle her har jo fulgt med i deres opvækst, så det er faktisk en lille, sluttet familie, kan man sige.
Hvordan kan det være, at du valgte den her vej?