Pava stopper på Tidende
Kunstneren har givet sit bedste og holder nu igen i Tidendes spalter.
Det er mandag, og hvad finder han nu på af løjer, ham Pava.
Ja godt spørgsmål for når alting er sagt, er det svært at sige noget nyt - citat mig selv.
I lang tid har jeg været en del af avisens indhold, nogen har fulgt med - med glimtet i læseøjet, mens andre har kastet brillerne af, og skældsord er råbt i alle retninger.
Når man er sådan en som mig, rammer man altid kun den ene halvdel rigtig. Den anden rammer man helt ved siden af. Men jeg syntes selv, at tiden er inde til, at man finder en ny mand på den post.
Ja et nyt postbud der kan bringe noget nyt ud til jer og gerne noget, der skiller det hele.
Jeg har valgt at slutte serien om det sjove af det alvorlige, det rigtige, det ærlige og det glade vanvid.
Som altid: Jeg har delt vandene her i avisen, og skriveriet har jeg valgt at stoppe her i dag, mandag.
Og nu hvor jeg alligevel har jer her en sidste gang, så kig på billedet alle sammen..
For hvad er det bedste, vi alle kan gøre, jeg skriver at tænke positivt.
For nogen eller for mange måske er det nemmeste nemlig altid at stille sig over i køen af middelalderlig stenkastende tåber, der ikke kan se meningen med andet end deres egen mening, og den er negativ uanset hvad.
Kom aldrig over i den kø, kære læser. Men omfavn alt du møder på din vej også her i avisen.
Alle kan ikke være enige. Men alle kan lære noget af uenigheden, hvis man gør som dagens billede.
Og Tak for denne gang ...
Be good please think positive
NYT JOB
OM BORNHOLMS TIDENDE
LÆS AVISEN DIGITALT
Læs avisen på din computer
Download app til Apple
Download app til Android
Ansvarshavende chefredaktør: Kristoffer Gravgaard.
Bornholms Tidende, Nørregade 11-19, 3700 Rønne.
Hovednummer: 56903000. Redaktion: 56903081. CVR nr: 35244115
© Bornholms Tidende Tekst, grafik, billeder, video, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. Bornholms Tidende forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indhold med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens § 11b og DSM-direktivets artikel 4".
Generelle handelsbetingelser | Cookie- og Privatlivspolitik | Cookiedeklaration