Ha ha ja. Jeg kender skam godt Storm P. Har du noget klar til mandag Pava, der er snart deadline.
– Nej for det hele går ad helvede til. Men så vi må da håbe, det bliver bedre mandag - forbandede vejr herovre. Det kan godt gøre mig irritabel, og når man er det, så går man ned rent skrivemæssigt - en slags skriveblokering - hvis du forstår. Jeg er inde i en dårlig periode med hensyn til at være kreativ. Det er det forbandede vejr, vi har herovre. Man skulle have siddet og røget store cuba-cigarer i Bangkok i stedet for det pisvejr, vi har her. Det er da lige til at blive deprimeret over chef. Hallo, hallo, er du der?
Ja Pava. Der er mange, der bøvler med vinterlede, eller hvad man nu skal kalde det. Du er ikke den eneste, der syntes, at vejret er træls. Det gør de fleste nok her på Bornholm.
– Ja, men ingen gør noget ved det, som han skrev ham Storm P. Det har han fandme ret i. Hmm goe gamle Storm P. Husk det er aldrig for sent at give op. Det citat skrev han også. Det er aldrig for sent at give op, og det er lidt det, jeg syntes, jeg er ved.
Okay Pava, det skal nok gå. Kommer der noget til mandag, tror du?