Gudhjemvej brugt som motorvej

NOTITS | KRIMI | Fredag 4. juli 2025 • 08:50
Henrik Nielsen
Journalist
NOTITS | KRIMI | Fredag 4. juli 2025 • 08:50

Torsdag formiddag blev en 19-årig mand fra Jylland stoppet i bil i Smallegade i Nexø, hvor han fik en bøde på 1.500 kroner for ikke at have sikkerhedssele på.

Derudover fik en 56-årig mand fra Aakirkeby og en 68-årig mand fra Sjælland hver en bøde på 1.500 kroner samt et klip i kørekortet for at benytte håndholdt mobiltelefon under kørsel på henholdsvis Nexøvej og Rønnevej i Aakirkeby. De skal også betale et bidrag på 500 kroner til Offerfonden.

Endelig brugte en enkelt bilist Gudhjemvej som motorvej, og politiets målebil målte vedkommende til at køre 100 kilometer i timen, hvor fartgrænsen er 80 kilometer i timen, hvilket udløste en fartbøde.



INDENFOR

Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem. Det er notorisk fart over feltet for Mikkel Marschall, skaberen af sol over Gudhjem. Men lidt mindre end tidligere, for en en voldsom stresssygdom lærte ham, at man er nødt til at træde på bremsen, selv om det er svært.
FÅ ABONNEMENT