Der var nu godt nok også mange med cheftitler at tage af, i det beskedne lille sekretariat.
En af de sidste, var den afgående Pelle Nybirk, han havde hele fire cheftitler, bare sidste år, ifølge Bornholms Tidende. Og nu er der endvidere også et par Folkemøde Forenings medlemmer, der er listet af. Et par nye chefer i huset de sidste år, her i blandt den sympatiske direktør Peter Christiansen. Siden er der kommet endnu en chef til, nemlig den dygtige kommunikationskvinde Louise Bjerregaard Bruun (den tidligere ret så populære nyhedsvært fra DR), som dog straks hopper videre til et helt nyt job som nyhedsredaktør på TV 2 Bornholm. Og “de trænger”, som Misse Møhge, ville have sagt det i Matador. Louise, burde efter min mening, i stedet søge den snart ledige direktørstilling, hvilket jeg allerede har nævnt over for hende. Den lokale TV 2 station trænger om nogen virksomhed her på øen, nemlig til fornyelse.
Tidende har sandelig også fået sig en ny journalist, en hr. Søren Strandman-Møller.
Han prøvede i sidste uge forgæves at få en udtalelse fra det sidst afgående folkemøde forenings bestyrelsesmedlem, en vis advokat Bruno Månsson, et af de mange, meget fåmælte bestyrelsesmedlemmer, i den ret så store foreningsbestyrelse.
Efter sigende, er det den største foreningsbestyrelse på hele øen, og der er ellers virkelig ret mange foreninger og dermed bestyrelser, skal jeg hilse at sige.