I starten af nedlukningen var der alt for stille i forretningen, så derfor besluttede hun sig for at lægge billeder og videoer af tøj på sine profiler på Facebook og Instagram.
– Når man ikke har en webshop, så er man nødt til at være synlig på anden vis. Og det gik jo simpelthen over al forventning med den live session. Det er noget, vi skal gøre igen, kan jeg fornemme, siger hun.
Kundernes interesse for at købe online har også skubbet på projektet med at lave en webshop, som ellers har været i dvale hos Nordvig.
– Jeg har været i gang med at lave en webshop tidligere, men jeg har været uheldig, at mine samarbejdspartnere er gået konkurs undervejs. Men i sådan en situation her, er vi nødt til at have en webshop. Vi ved jo ikke, om der kommer en pandemi igen engang. Jeg har også kunder udenøs, der har været her som turister, som efterspørger en webshop. Så det skal vi helt sikkert i gang med, siger Mette Nordahn Hansen.
Omvendt håber hun også, at nedlukningen minder om, at alt handel ikke skal foregå online.