– Vi er ikke rendt over ende, og vi havde da gerne haft endnu mere at lave, men vi er også positivt overraskede over, hvor meget kontakt, der alligevel har været, når situationen nu er, som den er. Det er også vigtigt for os, at vi stadig kan være der for vores kunder og give dem mulighed for at komme i kontakt med os, siger han.
Hos Inhouse beskriver de sig som et inspirationshus. Forretningen har fire ben eller afdelinger, om man vil. Det er Kop & kande, Inhouse Gardiner, Nexø tæpper og vinyl og Møblér.
Michael Mortensen fortæller, at Kop & kande-delen er den mest webshop-baserede, men at der generelt er meget kontakt med kunderne over telefon og mail i alle delene af Inhouse.
– Vi har selvfølgelig noget online-handel, men for os handler det også om at kunne give den rette service. Vi er meget i kontakt med kunderne og snakker med dem om, om handlen skal være nu, eller om det skal vente til butikken er åben igen. Hvis man skal købe møbler, en seng for eksempel, er det jo meget rart at komme ned i butikken og prøve den først, siger han.
En økonomisk svær situation