Lakrids by Bülow blev stiftet i Svaneke i 2007 af Johan Bülow, og siden har ambitionen været at lære verden at elske lakrids. Kontinuerlig udvikling på den kreative front og åben dialog med kunderne har derfor essentiel betydning.
– Jeg er med til at sikre, at vi som brand hele tiden er i bevægelse, hvilket er vigtigt for at forblive relevante i fremtiden. Vores loyale kundebase vokser, og vores relation til dem er afgørende for vores udvikling, særligt når vi ekspanderer. Kunderne vil gerne involvere sig i vores brand, og modsat inspireres vi, når vi indgår i tæt dialog med dem og inviterer dem med i vores produktudvikling, siger Johan Bülow, som er kreativ direktør hos og medejer af Lakrids by Bülow.
Resultatet i 2020 er med til at sikre investeringer i 2021, hvor ambitionen er at tage flere internationale markedsandele i blandt andet England og Tyskland, og dertil lanceres en ny netbutik i USA. Lakrids by Bülow har i dag 27 egne butikker, knapt 2.000 forhandlere og sælger via sin netbutik til 40 lande. Alt lakrids produceres på fabrikken i Hvidovre.