Tak - tak - tak til Bornholms Hospital

Tak - tak - tak til Bornholms Hospital
Arkivfoto
SYNSPUNKT | DEBAT | 11. JUN • 19:00
Af:
Claus Schroll
SYNSPUNKT | DEBAT | 11. JUN • 19:00

Skribenten vil aldrig glemme oplevelsen - den var god!

Dette er mit første læserbrev overhovedet. Jeg har ikke tidligere følt anledning til at belemre andre med min mening. Der er nok af brok, men her kommer noget ros.

Jeg var i weekenden (5.-8. juni) indlagt på Bornholms Hospital og endte med en akut operation.

Efter nu at være kommet hjem i vores sommerhus i vante omgivelser har jeg et dybfølt ønske og rigtig gode grunde til at sige tak for en fantastisk behandling under min indlæggelse.

Jeg vil aldrig glemme det

Det har været en oplevelse, som aldrig vil blive glemt af mig. Det er ikke alene på grund af en uhyre effektiv behandling, men i lige så høj grad på grund af et fantastisk venligt, smilende og hele tiden imødekommende personale.

Deres måde at kommunikere på kunne mange lære af - aldrig et surt ansigt eller skarp bemærkning, og i rolige omgivelser.

Jeg oplevede det samme sidste år, hvor jeg også kortvarigt var til behandling på Bornholms Hospital.

"I er heldige"

Der skydes ofte på vores sundhedsvæsen, og måske er der noget, der fungerer knap så hensigtsmæssig, men her er der en del af sundhedsvæsenet, der efter min opfattelse fungerer optimalt.

Hvor er I fastboende og vi mere eller mindre “turister” heldige at have et så velfungerende hospital. Pas godt på det.

Jeg har besluttet, at hvis jeg i øvrigt i fremtiden skal være syg, så skal det være på Bornholm.

Varme hilsener og endnu en gang: tak!

INDENFOR

Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
Oliekongen nyder sit nye liv
EKSKLUSIV | ABONNENT

Oliekongen nyder sit nye liv

Manden bag rapsolie-eventyret på Lehnsgaard.
FÅ ABONNEMENT