De første colaer med påskriften 'Bornholm' ankom i går til Hammershus, hvor souschef i Allinges brugs, Alexander Rud Andersen, tog imod.
Bornholm er med i sommerens store, globale kampagne fra Coca-Cola, hvor en række feriedestinationer er kommet på flasker og dåser.
– Jeg synes, der er meget spændende – og det er godt for både Bornholm og Allinge, sagde Alexander Rud Andersen, da colaerne ankom med drone.
Kampagnen 'Share a Coke' rummer en konkurrence om at vinde en sommerferie til en drømmedestination. Man deltager i konkurrencen ved at finde en Coca-Cola med sin favoritdestination og scanne en særlig konkurrencekode.
– De, som deler en iskold Coca-Cola i løbet af sommeren, har mulighed for at vinde en rejse, så de kan nyde en forfriskende Coca-Cola på deres yndlingsferiedestination et sted i verden, siger Peter Hædersdal, der er senior brand manager hos Coca-Cola Danmark.
De nye flasker med feriedestinationer på vil være at finde i de danske butikker og supermarkeder over hele landet. Konkurrencen varer til og med 30. september.
Forruden Bornholm hylder Coca-Cola også de danske destinationer Skagen, Hornbæk, Marielyst, Svendborg, Blokhus og Klitmøller.