Tænk selv over hvor mange gange du har søgt på Google efter ydelser, produkter eller andet. Det er garanteret sjældent, at du som søgende har klikket videre til side 2 på Google. Det betyder derfor, at hvis din hjemmeside ikke ligger højt på side 1, går du glip af mange besøgende.
Derfor er SEO et brugbart værktøj, når det kommer til at opnå synlighed for din virksomhed. Jo flere besøgende du har på din hjemmeside, desto flere henvendelser kan du opnå.
Vælg et professionelt marketingbureau
Det er vigtigt, at du føler dig 100% tryg med det bureau som du vælger, da SEO kan være en stor investering for mange.
Der er en masse freelancere, der laver SEO arbejde for billige penge, men ofte lever de ikke op til en masse vigtige kriterier. Derfor er den billige løsning ikke altid den bedste.
Vælger du et professionelt bureau, der har bred erfaring med at lave SEO arbejde, kan du næsten være sikker på at få mere ud af det. Årsagen til dette kan være, at de måske allerede kender til din branche og dermed kan finde relaterede søgeord. De kan også skrive godt indhold, da de allerede har sat sig ind i din branche.
Vælg et bureau med gode referencer
Overvejer du et bureau, kan det være en god ide at kigge på deres referencer.
Ofte har mange professionelle marketing- og/eller SEO-bureauer også en konto på Trustpilot. Dette er en god idé at tjekke op på før du vælger et bureau, da oplevelser fra tidligere kunder fortæller en del om virksomheden. Det giver dig også et indtryk i hvordan andre opfatter dem. Jo bedre referencerne er, desto bedre er tilliden.
Vælg det rigtige SEO-bureau og boost din hjemmeside!