Der findes altså forskellige løsninger afhængigt af behovet i dit firma. Det handler bl.a. om forskelle i om indberetningerne går via jer eller direkte ind i systemet. Om systemet skal oprettes i dit firmas navn eller på en anden måde. Der er flere muligheder, som du kan afsøge via linket ovenfor.
Kom godt i gang med det nye system
Alt nyt kræver en eller anden form for implementering i virksomheden. Det nytter ikke noget at have et system tilgængeligt for medarbejderne, hvis de ikke ved, hvad det skal bruge det til, eller hvorfor de skal bruge det.
Det giver rigtigt god mening at medarbejderne opfordres til at gøre brug af systemet, da større virksomheder med flere mellemledere, souschefer osv. fra tid til anden kan have nogen ansat, som der bør ses nærmere på. Det er således også en tryghed for de kunder, I arbejder med og servicerer, så det, I leverer, altid lever op til f.eks. lovgivninger og krav.
Hold gerne et større informationsmøde for medarbejderne og giv dem mulighed for at prøve at lave nogle testindberetninger, så de ikke er tvivl om, hvordan de skal gøre det. På den måde mindsker din virksomhed risikoen for, at det nye system implementeres i virksomheden uden gavnlig effekt.