For vores alles prinsesse videreførte i sommers noget af det, som vi i Kongeriget Danmark er så kendt for - nemlig humoren? Ja, den frie ret til at lege /være fri og ikke mindst hylde/ iklæde os humoren .. T-shirten, som prinsesse Isabella bar, havde påskriften - JEG BOLLEDE HAM I GÅR.
Lær af hende
Diverse Medier prøver så nu på at skabe splid og score nogle billige point i denne sammenhæng. Føj!
Den gode Casper stillede sig hurtigt op i køen af stenkastende farisæerer, der vil afskaffe humoren - i hvert fald i det danske kongehus!