Badehotellets muligheder
Parret havde ikke tidligere hoteldriftserfaring, men har siden overtagelsen konstant søgt at udvikle forretningsgrundlaget og hotellets udtryk.
Det er netop derfor, at Tidende er kigget forbi denne formiddag i september.
For en ting er at forelske sig i et hotels potentiale på afstand, men noget andet er virkeligheden, når hverdagen har meldt sig. Nu en lille håndfuld år senere så er spørgsmålet, hvordan lærer man at se mulighederne og hvilke?
”Der var først en indlæringsfase, hvor vi skulle have den rigtige og gode personalegruppe på plads. Den slags tager tid, fordi vi kendte ikke ret meget til Bornholm og havde ikke noget netværk. Vi var dog ikke i tvivl om Bornholms potentiale, og kvaliteten af lokale produkter, som vi gerne serverer. Vi var et sted, hvor børnene var flyttet hjemmefra, og vi havde lyst til et nyt og stort projekt med fokus på mennesker og værtskab. Vi overvejede også kursusejendomme eller vinslotte, men da vi så Stammershalle, så var det ren kærlighed,” fortæller hun og fortsætter: