Vi er helt på vej væk fra at være Venstres avis på Bornholm. Vi vil være avisen for alle, der holder af Bornholm.
Vi investerer i den kommende tid at lave endnu mere indhold inden for Bornholms erhvervsliv, navnestof, debatunivers og lokalområder. Det skal sammen med et endnu større fokus på den generelle nyhedsdækning gøre det attraktivt for flere i alderen 40 til 60 år at være med i fællesskabet. Mange har for travlt til at læse papiravis i hverdagen, men vil gerne sættes ordentligt ind i sagerne i weekenden. De følger med digitalt hele ugen og fordyber sig i weekenden. Den gruppe har kombi-abonnement, som er den type, vi har haft størst succes med at få flere medlemmer til. 250 abonnenter har nu valgt at have fuld fart på i arbejdsugen og masser af fordybelse i weekenden.
Det bornholmske erhvervsliv har i den grad lagt sig i selen for at sikre Tidende. 92 bornholmske virksomheder har sammen indrykket opbakningsannoncer, der har sat gang i abonnementssalget. Flere virksomheder har også besluttet at tilbyde deres medarbejdere kombi-abonnementer.
Det sammenhold på Bornholm og hele Tidendes dedikerede medarbejderskare fra ungbude til medierådgivere skaber vores spirende succes. Tak for indsatsen fra jer alle. Den gør det til en fornøjelse at være chefredaktør for den avis i Danmark, der allerede nu har den største, relative opbakning.