Igen problemer med afhentning af skrald

Igen problemer med afhentning af skrald
Arkivfoto
KOMMENTAR | DEBAT | 26. FEB • 05:30
Af:
Holger Ø Mortensen
Nexø
KOMMENTAR | DEBAT | 26. FEB • 05:30

UPS-sedler.

I dag skulle vi have haft tømt to forskellige skraldebøtter med hele fire forskellige fraktioner. Skraldeholdet har allerede været for at tømme den ene med plast - men med uforrettet sag.

Derimod lå der en UPS-seddel v. skraldebøtten: Affaldet var sammenpresset i beholderen.

Undskyld mit franske: Nu må det fand... være nok!

Når man betaler hele 5.000 årligt - en slet skjult skat - for at få afhentet skrald, så kan man nok forvente en smule conduite.

I want my money back

Det er nu anden gang vi får en sådan UPS-seddel udleveret.

Første gang var skraldebøtten end ikke ført frem til afhentningsstedet. Vores skraldebøtter køres kun frem, når der er noget i dem.

Jeg har afprøvet "Flemming-tricket" og vendt bøtten med plast på hovedet. Alt plast faldt ud. Som en berømt dame i England sagde for en del år siden: "I want my money back".

Selvaflevering

Jeg ville hjertens gerne selv aflevere vores diminutive mængder skrald på rette sted, men man kan IKKE blive fritaget for at betale afgiften.

Fair nok med solidaritet - men så må man også kunne forlange en vis kvalitet af det udførte arbejde - eller mangel på samme. Man kan rejse til månen og bygge en storebæltsbro - men ikke tømme en skraldebøtte.

Bofa- kom nu ind i kampen.

Brokholmer? Ja, det er der en god grund til.

Følg debatten på facebook!
FÅ ABONNEMENT