– Jeg har indtryk af, at Bornholm er meget hypet lige nu, så jeg ved ikke, hvad det kan ende med. Det kan ende med en kæmpe forretning på Bornholm, hvis det går godt. Men vi starter i det små, pointerer han og tilføjer:
– Når vi går ind i noget, tror vi på det.
Stark lægger blandt andet vægt på, at man har en god logistik med egne lastbiler, og at man har 250.000 varer, som kan skaffes inden for kort tid.
Når åbningsfestlighederne lægger sig, starter hverdagen og kampen for at vinde yderligere markedsandele. Kristian Beyer Holm er fuld af fortrøstning:
– Vi er dem, vi er på Bornholm. Vi skal ud at slås om de kunder, der er herovre. Vi skal ud at spille på det, vi kan, og så er det op til kunderne, hvor de vil handle. Vi mener, at vi kommer med et stærkt kort i vores logistik og vores varesortiment, og så har vi fundet et godt team, hvor alle har en relation til branchen i forvejen. Vi har både en, der har arbejdet med tøj, en maler, en isenkræmmer, en tømrer og en gulvlægger.