På Rønne Havn har politiets Tungvognscenter Øst taget opstilling. Det er mandag eftermiddag, og formålet er, som det ligger i navnet, at kontrollere de tunge køretøjer på Bornholm for at sikre at alt er, som det skal være.
Men blandt betjentene går også en mand rundt i sort hættetrøje. På ryggen af ham står "presse" og i hånden har han et kamera.
Politikommissær Michael Sander forklarer, at fotografen følger en af motorcykelbetjentenes arbejde:
– Det handler om, at Kenneth, som du kan se ved motorcyklen, er med i Politijagt. Det er en fotograf derfra, der er med til at filme til tv-programmet, lyder det fra Michael Sander.