Hos slagteren på Brovangen fortæller direktør Richard Jørgensen, at det er første gang, man laver skinkesalat til Egelykke i Netto og til Budget-serien i Føtex og Bilka, men det er ikke første gang, et produkt fra Bornholmerslagteren gemmer sig bag et andet navn.
– Vi har lavet det i perioder gennem nogle år. Vi laver også frilandsbaconleverpostej for Rema 1000, siger Richard Jørgensen.
Derudover skal Bornholmerslagteren til at lave salater til Salling Groups Princip-serie, tilføjer han.
I 2021 kom det frem, at Bornholmerslagteren havde indgået en aftale om at levere produkter til netop Salling Group. Private label-salaterne er ikke en del af den aftale, fortæller direktøren.
– Det er vores egne produkter, vores leverpostejserie, hvor vi har fire leverpostejer i Netto, og så laver vi også noget private label-leverpostej til Bilka og Føtex i deres eget brand, altså Salling-postejer, siger Richard Jørgensen.