– Det var et stort rod, da vi overtog lokalerne her. Vi har fået sat nye vægge op og lavet om, og det har vi brugt omkring en kvart million på. Og nu er det faktisk allerede for lille. Vi kunne godt bruge mere plads, mener han.
Et af de steder hvor butikken har kæmpe omsætning er på nettet, hvor der i webshoppen ligger 1.600 produkter. Og da SA-Service arbejder sammen med kæden Hvidt & Frit, så kan Steen Andersen trække produkter på deres lager. Og ligesådan giver et samarbejde med den svenske gigant Elon en mulighed for hurtigt at få produkter til øen.
– Hos Elon i Sverige har vi 55.000 kvadratmeter lager med 5.000 forskellige enheder, vi kan trække på, og det var da også noget der hjalp os, da mange andre forhandlere havde problemer med at levere varer i corona-tiden.
Er der ingen ulemper ved at flytte butikken ud fra centrum?
– Jo, vi har ingen strøgkunder. Da vi åbnene for to år siden, havde vi to store reoler med små elektriske produkter, men de sælger altså ikke i vores butik nu. Vi har stadig varerne, men de er rykket lidt længere ind i butikken. Så det er klart, at den turist, der har glemt sin barbermaskine, dem får jeg ikke i butikken.