Tak for super hospitalsbehandling

SYNSPUNKT | ABONNENT | 23. JUN 2022 • 05:20
Af:
Lisa Daugaard
Avlsbrugervej 6
Nexø
SYNSPUNKT | ABONNENT
23. JUN 2022 • 05:20

 

Lisa Daugaards mor fik en virkelig god behandling på Bornholms Hospital.

 

 

 

 

Min mor på 90 år, som er utrolig frisk og klarer sig selv i hverdagen, kom på ferie hos os mandag i pinsen. Om eftermiddagen fik hun vejrtrækningsproblemer og feber. Så slemt at jeg var nødt til at ringe til 1813. Her var der 45 min. ventetid…. Min mor fik det dårligere, hvorfor det var nødvendigt at ringe 112. Akutbilen og ambulance kom med udrykning og kørte mor til hospitalet - også med udrykning, mens paramedicinerne forsøgte at hjælpe til bedre vejrtrækning.

På hospitalet blev vi hurtigt mødt af superprofessionelt personale, der tog godt hånd om min mor.

Efter et døgn på akutafdelingen blev hun overført til lungeafdelingen, hvor hun lå en uge, hvorefter hun blev udskrevet.

Al den behandling min mor fik, har gjort at hendes vejrtrækning efter en uge blev så fin, som den ikke har været i meget lang tid.

Jeg ved, at personalet har travlt. Vi har på intet tidspunkt følt, at der ikke var tid til patienterne.

Jeg vil gerne sige tusinde tak for den omsorgsfulde, professionelle og gode behandling Akutbilen, Ambulancen og Bornholms Hospitals personale har ydet.

Herfra kan der ikke roses nok.