Tak for 2024

Tak for 2024
Debatredaktøren siger tak for et godt år. Arkivfoto: Anette Vestergaard
KOMMENTAR | DEBAT | Mandag 30. december 2024 • 05:30
Leif Olsen
Debatredaktør
KOMMENTAR | DEBAT | Mandag 30. december 2024 • 05:30

Debatredaktøren takker læsere, debattører og alt godt derudover for et godt år.

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige tak til alle vores bidragsydere – både vores faste kommentatorer og folk, foreninger, organisationer og firmaer, der blot deltager i debatten mere sporadisk.

Debat er – uanset om man er enig eller uenig – med til at gøre os alle sammen klogere.

Serier

Udover vores faste kommentatorer har vi nogle gennemgående serier kørende. Det er ”Brevkassen”, ”Borgmesterdebat” og ”Inden Søndag”. Disse fortsætter i 2025.

Vi har for nyligt sagt farvel til serien ”Digital Dialog”. Til gengæld vil vi i 2025 starte en serie under overskriften ”Kulturelle oplevelser” – mere om denne senere.

Kommunalvalg 2025

Som bekendt er der kommunalvalg i 2025, og det vil nok præge debatten en del – især efter sommerferien. Nærmere retningslinjer for denne debat og dens muligheder vil tilgå partierne og blive offentliggjort på et relevant tidspunkt.

Er man i tvivl eller har brug for hjælp eller vejledning?

Alle skal kunne deltage i debatten i Tidende så længe, at man overholder retningslinjerne.

Hvis man er i tvivl, så er man meget velkommen til at sende mig en mail eller ringe mig op.

Hvis man føler sig usikker på det skrevne sprog, så skal det heller ikke holde en tilbage! En del af mit job er at støtte, vejlede og hjælpe bidragsydere med at få udtrykt deres mening – selvfølgelig med respekt for det indhold, den holdning og det budskab, som ønskes fremmet.

Jeg ønsker alle et godt nytår og et positivt 2025.

Følg debatten på facebook!
FÅ ABONNEMENT