Sikke en dag, at vågne op til

SYNSPUNKT | 7. NOV 2024 • 15:30
Af:
Anja S Kofod
SYNSPUNKT
7. NOV 2024 • 15:30

- altså onsdag 6. november 2024.

Det vilde vesten har - desværre - sejret. Der kommer fire år med Republikanerne, og tænk engang - den valgte præsident kan få lagt sine kriminelle sager ned.

Hvor er retfærdigheden i dette?

Ja, jeg spørger bare.

Jeg ville ønske, at det havde været Demokraterne, der vandt - så var der måske kommet nogle mildere vinde "derovrefra".

Hvor jeg dog håbede til det sidste, at verden blev et bedre sted at være, men må se mig i bakspejlet efter, at vi må trættes med Trump i stedet for Harris., som kunne have givet en fornyelse i det land, der er så langt fra mit politiske ståsted.

Ked af det

Jeg er ked af det, for jeg tror, at det, som sker i verden lige nu, kan blive til en form for undergang - uden at tænke eller noget.

De rige bliver rigere, og de fattige bliver fattigere. Jeg spørger bare: Er det sådan, at vi skal se os selv?

Er det virkelig til højre, at vi skal være politiske? Fy føj da, der er ikke meget humant over det - hellere sammenhold og medmenneskelighed. Det ved man, hvad er.

Fred i verden nu, respekter hinanden på kryds og tværs.

Tak for, at du læste med så langt. Jeg ønsker, at vi kunne have forståelse for hinanden alle sammen, men er bekymret for hvad, der sker de næste fire år.

FÅ ABONNEMENT