Det er alle områder, der skaber de engagerede debatterer i SFs bestyrelse for Region Hovedstaden. Her forholder vi os politisk aktivt og klæder SFs regionsrådsmedlemmer på med de aktuelle udfordringer, som vi oplever.
Jeg repræsenterer SF Bornholm i bestyrelsesarbejdet, og det er med stor energi, jeg bidrager til debatten med de udfordringer, som jeg bringer med fra Bornholm, og som jeg gerne vil arbejde videre med i stærkt SF Østdanmark, hvor samhørigheden styrkes og opgaverne samles.
SF Østdanmark er et skridt mod en stærkere og mere samlet region, men med en ulighed i befolkningstætheden fra hovedstadsområdet til de mere landlige dele af regionen kan det skabe ulighed. Det betyder, at vi sammen skal sikre, at Bornholm ikke bliver overset i den nye struktur. Derfor er det vigtigt, at vi som borgere på Bornholm engagerer os i regionsvalget og stemmer til november i 2025.
Lad os sikre, at Bornholm bliver hørt og repræsenteret i fremtidens beslutningstagning. Bornholms stemme har måske aldrig været vigtigere.