Brandvæsnet holdt øvelse

Brandvæsnet holdt øvelse
Der var godt vejr til øvelsen. Foto: Bornholms Brandvæsen
NOTITS | 24. MAJ • 16:00
NOTITS | 24. MAJ • 16:00

Lørdagen bød på rigtig godt vejr over Bornholm, og det kunne Bornholms Brandvæsen også nyde, da de holdt vedholdelsesøvelse i Rønne.

Det skriver brandvæsnet på Facebook.

Her fik brandfolkene blandt andet repeteret det generelle brandforløb, mens de også øvede sig på slukning af røggasser i brandforløbscontaineren.

"Alt i alt en god og varm dag på øvelsespladsen, skriver brandvæsnet.



INDENFOR

Mad-entreprenøren fra Melsted
EKSKLUSIV | ABONNENT

Mad-entreprenøren fra Melsted

Fra vanvidskøkkenet i Rom til madfest i Gudhjem.
Nu styrer Linda Hodda
EKSKLUSIV | ABONNENT

Nu styrer Linda Hodda

En spontan mail, og pludselig stod Linda Olsen som leder af Folkehuset Hodda.
FÅ ABONNEMENT