Men værst af alt: De fortæller også, at vi alle kan skabe det samme, som de har skabt. Det må bero på en stor løgn. For hvis alle kunne det samme – for eksempel at blive berømte eller endnu bedre rige - ja så ville verden da gå mere i stå, end den i forvejen gør, når diverse kendte samles og fortæller om alt det, vi andre idioter burde have gjort bedre.
Sandheden er, at ingen mennesker ville så stå i kø for at tømme skraldespande eller gøre rent eller feje foran din dør, hvis alle var den opskrift på succes, som de bliver udnævnt til for eksempel i tv.
Hvorfor skrives der ingen bøger om for eksempel 'Min store ulidelige vej til kassedame i Netto' og 'De 40 lykkelige år ved båndet' det blev til i den branche.
Eller 'Min store vej til succes som post omdeler' og min succes ude blandt kunderne, hvor jeg i mange år drak spandevis af kaffe hver dag. Eller: 'Han nåede til tops som vicevært i BO42 - mursten tagpap og asbest blev hans store succes og liv'.
Aftnens gæster i tv-studiet er i dag elektrikeren Per og Hans, som er gyllespreder i landbruget, og til sidst men ikke mindst Fru Hansen med sin frisørsaks, der har klippet hunde i 50 år.