En anden gang er køleskabet slukket efter sæsonafslutning, hvilket resulterede i, at rimfrost fra fryser smeltede og trængte ind i træplader.
Varmepumpe var slukket efter endt sæson. Ikke så smart, når aftalen er, at den skal forblive tændt. Ikke så smart, da jeg på det tidspunkt boede i Nordsjælland.
Efter de første gæster den 30. marts 2024 tjekkede ud, stod badeværelsevindue åbent og elradiator på 15 grader. En dyne og pude manglede i det ene soveværelse og en pude i et andet. Jeg fandt dyne og puder i et skab. Jeg tænkte, at Novasol nok først ville komme forbi efter påske, så jeg lod dyne og puder blive i skabet for at se, om de ville reagere. Nogle dage efter påske kom jeg forbi igen. Ingen reaktion fra Novasol. Puder og dyne var heller ikke lagt frem igen.
Novasol ville indføre dynamiske priser. Det skulle jeg som ejer give tilladelse til. Det havde jeg ikke gjort. Alligevel havde Novasol indført det på min feriebolig.
Jeg er ked af det på de kontordamers vegne, som fulgte med fra Bornholmtours. Det er jo ikke deres skyld, at Novasols interesser ligger hos hovedselskabet Awase, hvis eneste formål, efter min opfattelse, er at tjene penge.