– Sidste år sad jeg med omkring 400 klager over busserne, i dag sidder jeg med nul. BAT har leveret et fuldstændig fantastisk arbejde og fået busserne til at fungere i år. Så en kæmpestor tak til BAT, lyder det i en pressemeddelelse fra folkemødedirektøren.
BAT har netop overstået det sidste evalueringsmøde for i år, og her blev det understreget, at busserne var punktlige, hyppige og blev sat ind der, hvor behovet var, hvilket gjorde det nemt for BATs kunder at komme rundt og til/fra Folkemødet. Og det glæder ikke overraskende Niels Rasmussen.
– Jeg er en glad trafikchef, som også er voldsomt stolt over BATs medarbejdere, vores eksterne vognmænd og bedriften her ved årets folkemøde. BAT må ofte stå for skud på alle mulige områder med et negativt fokus. Nu har vi endelig en succes, og det skal fejres og siges højt, siger Niels Rasmussen, der uddyber til TV 2/Bornholm:
– Vi kan ikke fejre så meget i det offentlige, men i morgen (tirsdag red.), der har jeg inviteret alle chauffører på lidt jordbærkage. Det er det, vi kan i det offentlige, men det er også symbolsk, lige meget hvor meget og hvor lidt, fortæller Niels Rasmussen til tv-stationen.
Udover den mere stabile drift, peger BAT også på den nye Rejsebillet-app, hvor den såkaldte folkemødebillet ifølge det kommunale trafikselskab fungerede efter hensigten.