En kundevenlig restaurantoplevelse

En kundevenlig restaurantoplevelse
SPONSERET AF SKILTEX.DK |

ANNONCE fra skiltex.dk

Bornholm er et dejligt sted at være både for beboere og gæster. Det er et sted, hvor der hvert år kommer utroligt mange turister, hvilket diverse butikker og seværdigheder nyder godt af, men især også restauranter. Mange turister slår et smut forbi et spisested, når de er på farten, hvoraf det er uhyre vigtigt, at din restaurant står knivskarpt, inden den skal huse gæster, både i form af turister men også de lokale.

Præsenter maden på en let og overskuelig måde
En meget nem og enorm god service, som kan ydes uden den store sved på panden er, at der på hvert bord er en Skilteholder, som enten kan huse et kort over dagens ret, eller hvilke vine der bliver serveret på restauranten. Allerede her vil kundernes nysgerrighed bliver vækket, og de har lidt at kigge på og blive fristet af, imens baren ordner drikkevarer og køkkenet forbereder den bestilte mad. Udover en service i form af et fast kort placeret på bordet, skal menukortet også være nemt og enkelt at have med at gøre. Tænk på turisterne, og sørg derfor for at have et tosproget menukort, så du slipper for forvirrede gæster og unødvendige spørgsmål om menuen.

Skab den rette stemning i restauranten
Udover at mad og drikke selvfølgelig skal være nemt for kunden at forstå, sætter alle restaurantgæster også pris på flotte og nydelige omgivelser. Man kan ikke altid garantere omgivelserne udendørs, men sørg for at skabe en behagelig og indbydende stemning inden døre. Dette kan være ved at overveje, hvilke møbler, som matcher den stemning, som du higer efter i restauranten. Ligeledes bør du overveje hvilket pynt, som vil pryde bedst, og give det rette udtryk. På den måde vil dine gæster straks føle sig godt tilpas, og være mere tilbøjelige til at blive længere, og bestille mere. Du og gæsterne får en bedre aften, så det er win-win.